Agencja copywriterska to dla niektórych osób pewnie dość egzotyczne słowo. Z pewnością jednak dobrze oddaje zgoła odmienny charakter działalności. Nie będzie chyba żadnym zaskoczeniem stwierdzenie, że dzisiaj reklama, marketing i sprzedaż przeniosły się niemal całkowicie do Internetu. Rośnie liczba osób, które ograniczają lub całkowicie rezygnują z oglądania telewizji. Zakurzony eksponat stoi smętnie w pokoju i tylko niepotrzebnie zajmuje miejsce 🙂  Nic więc dziwnego, że Agencja Copywriterska Tekstokracja nie narzeka na brak zamówień, bowiem jak  mawiali starożytni Rzymianie „Nic tak nie podnosi atrakcyjności firmy, jak skuteczna reklama w Internecie„.

Agencja copywriterska – czym dokładnie się zajmujemy?

Ta interesująco brzmiąca nazwa to nic innego jak „stowarzyszenie ludzi dobrych w operowaniu słowem”, fachowo zwanych copywriterami. Zapotrzebowanie na usługi jakie świadczy agencja copywriterska Tekstokracja rosło wraz z rozwojem marketingu sieciowego. Doskonałym przykładem ilustrującym potrzebę ich istnienia jest sytuacja, gdy nowo powstały sklep chce przebić się w gąszczu już istniejących gigantów na rynku.

Kluczem do tego jest dobre wypozycjonowanie strony, skuteczna reklama oraz profesjonalna oprawa słowna witryny internetowej.

agencja copywritingu

 

Jeśli poszukujesz agencji copywriterskiej realizującej hurtowe zamówienia to dobrze trafiłeś

Podobnie jest w przypadku naszej agencji copywriterskiej, gdyż zajmujemy się m.in. opisywaniem produktów, tworzeniem tekstów pozycjonerskich oraz zapleczowych, tłumaczeniami, wymyślaniem haseł i sloganów reklamowych, pisaniem artykułów na blogi, redakcją i korektą tekstów. Klienci wybierający agencje copywriterskie do współpracy oczekują często dwóch pozornie sprzecznych rzeczy – z jednej strony kompleksowości usług, a z drugiej wysokiego poziomu specjalizacji i doradztwa. Gromadząc bagaż doświadczeń w usługach copywriterskich z pełnym przekonaniem stwierdzamy, że udało nam się to osiągnąć 🙂

Poniżej charakterystyka niektórych usług agencji copywritingu Tekstokracja

  • Opisy produktów
    Są to opisy, które znajdują się na stronie każdego sklepu internetowego. Zawierają informacje o produkcie i są pisane perswazyjnym językiem, mającym zachęcić klienta do zakupu. Dobry opis musi być unikatowy – nie wchodzi w grę żadne kopiowanie ze strony producenta. Korzyści z rzetelnego opisu to większa liczba klientów, wyższa pozycja sklepu w wyszukiwarce Google i wzrost zaufania odbiorców. Oczywistym skutkiem są większe zyski dla firmy czy sklepu internetowego.
  • Teksty pozycjonerskie (SEO) i zapleczowe
    Artykuły SEO tworzone są przez agencje copywritingu z myślą o pozycjonowaniu stron i głównie pod wymogi wyszukiwarki. Naturalnie powinny posiadać także wartość merytoryczną. Nie są to teksty wysokiej jakości i chodzi w nich głównie o to, aby dobrze rozmieścić słowa kluczowe oraz otoczyć je słowami.  Najlepiej jeśli słowa są powiązane z opisywanym tematem. Artykuły na zaplecze to nieco niższy poziom niż teksty SEO. Przyjemnie się je czyta, są proste w odbiorze, ale nie wnoszą żadnych merytorycznych nowości.

Jakość treści dostarczanych przez naszą agencję copywriterską zależy od wymagań zleceniodawcy i wyznaczonych celów.

Nie każdy tekst musi mieć charakter ekspercki, bowiem nie wszystkie teksty muszą być wykorzystywane przez Zamawiających wyłącznie na stronach kluczowych. Niektóre treści mogą być napisane bardziej pod „wyszukiwarkę Google” i świetnie sprawdzą się na stronach zapleczowych.

  • Teksty na blog
    Najczęściej jest to blog tematyczny lub firmowy. Prowadzenie bloga firmowego wiąże się wyłącznie z samymi profitami, ponieważ uskutecznia on pozycjonowanie strony. Jest to także bardzo dobry sposób na nawiązanie kontaktu z klientami, np. poprzez organizowanie konkursów.
  • Korekta tekstów
    Polega głównie na poprawie błędów interpunkcyjnych, stylistycznych, gramatycznych i językowych. Korekcie poddawane są m.in. teksty na blogi i strony internetowe, materiały reklamowe, artykuły prasowe. Nie każdy jest drugim profesorem Miodkiem, dlatego napisany tekst warto zweryfikować pod okiem specjalistów. Treści muszą być bowiem przekonujące i wiarygodne dla odbiorców.
  • Teksty reklamowe
    Treści broszur i reklam, opisy na strony oraz zawierające oferty.  To wszystko zalicza się do tekstów reklamowych, których rola w promowaniu produktu jest nieoceniona. Łatwo zapadające w pamięć hasło reklamowe oraz perswazyjny ton przekazu promocyjnego potrafią znacznie podnieść sprzedaż i przyciągnąć nowych klientów.

Doskonała znajomość języka polskiego, pisanie przekonujących tekstów reklamowych, tworzenie interesujących opisów na strony internetowe, wczucie się w potrzeby klienta oraz przynosząca zyski promocja to kluczowe umiejętności. Opanowanie ich wymaga talentu i wieloletniego doświadczenia. Agencja copywriterska Tekstokracja to firma w której pracują profesjonaliści wykonujący swój fach z pasją i zaangażowaniem. To wspaniałe miejsce, w którym rodzi się nowoczesny content marketing oparty na copywritingu

Porozmawiajmy o Twoim projekcie w naszym biurze lub u Ciebie!