Tekstokracja.pl w nowej odsłonie

content marketing, copywriting, opisy produktów

Maciej Drzał on Email
Maciej Drzał

1

Lipiec 2016

Tekstokracja.pl właśnie wystartowała z nową wersją strony internetowej. Oznacza to nie tylko zmiany wizerunkowe, ale też rozszerzenie naszych usług, o tworzony dla Was bogatszy i bardzo dobry content. Tak, wciąż zajmujemy się copywritingiem. Jednakże, chcemy spróbować podejść do niego w nowy sposób.

Naszą misją jest traktowanie treści w sposób wieloaspektowy. Dobry content to nie tylko tekst – to także jego wizualna otoczka i atrakcyjność. Nowoczesny copywriter to osoba, która łączy w sobie cechy autora tekstu, grafika oraz webdesignera.

Dobry content marketing to niezwykle szerokie pojęcie o którym – mamy nadzieję! – pisać będziemy ciekawie, rzetelnie i nietypowo.

Zapraszamy!

Ten wpis powstał z użyciem DIVI – najlepszego edytora wizualnego pod CMS WORDPRESS.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Praktyki absolwenckie w agencji copywriterskiej

Dla wielu osób praktyki to pierwszy krok na ścieżce kariery zawodowej. Według polskiego prawa w praktykach mogą wziąć udział osoby, które nie ukończyły 30. roku życia. Praktyki mogą przyjąć formę studenckich lub absolwenckich. Te pierwsze są organizowane przez...

Skuteczna sprzedaż słowem, czyli dobre opisy produktów

czyli dobre opisy produktów Wyjaśnijmy to sobie od razu – produkt sprzedaje przekonujący opis, a nie zdjęcie. Dobra fotografia ma przykuwać uwagę. Być swoistym wykrzyknikiem, który rozbudza ciekawość osób odwiedzających sklep internetowy. I na tym kończy się jej...