Copywriting

WARTOŚCIOWE TEKSTY DLA BIZNESU

Copywriting – czym jest?

Copywriting to usługa, która dostarczy Państwu wartościowych treści do publikacji stronach internetowych, blogach firmowych w katalogach, broszurach czy innych materiałach promocyjnych.

Piszemy unikalne teksty, teksty seo a także slogany o charakterze reklamowym. Częstokroć jesteśmy zarówno pomysłodawcami (teksty na stronę internetową, blog firmowy i materiały promocyjne) jak i redaktorami (piszemy unikalne artykuły, redagujemy teksty, korekta). Dokładny zakres obowiązków w zleceniu każdorazowo uzgadniamy z Klientem i dostosowujemy działania do specyfiki jego branży.

Działamy efektywnie już od 5 lat, a duża liczba unikalnych projektów sprawia, że obce jest nam pojęcie nudy.

TEKSTY NA STRONY WWW

Pisanie tekstów na strony internetowe wymaga szczególnego podejścia – trzeba znaleźć kompromis między ilością tekstu, a projektem graficznym i przekazem reklamowym. Redagowanie tekstu strony to kluczowe zagadnienie.
copywriting - pisanie tekstów

HASŁA REKLAMOWE

Dobre hasło reklamowe to jeden z fundamentów rozpoznawalności marki. Nie wolno go zaniedbać.
teksty seo - tekstokracja

SEO COPYWRITING

Wartościowe teksty SEO dla Twojego biznesu – pisanie tekstów na zlecenie, zgodnie z wytycznymi i całkowicie oryginalnie.

ARTYKUŁY EKSPERCKIE

Wysokiej jakości teksty, które mogą stanowić integralny element promocji firmy. Mają szerokie zastosowanie – mogą to być np. e-booki czy artykuły sponsorowane.

NEWSLETTERY

Newsletter jest trochę jak odcinek serialu. Sęk w tym, jaki on będzie? Nudną telenowelą czy wartościową opowieścią?

SCENARIUSZE

Skrypty do spotów reklamowych, filmów promocyjnych i niestandardowych pomysłów.
Dobry pomysł to
nieustanny proces
złożony z wielu etapów.

Jesteśmy także doświadczonym i rzetelnym podwykonawcą

Dostarczamy hurtowe ilości tekstów SEO oraz jakościowe teksty eksperckie. Często współpracujemy z działami kreacji określonej formy reklamy.

Oprócz klientów końcowych od wielu lat skutecznie obsługujemy i wspieramy wszelkie firmy związane z szeroko rozumianym marketingiem treści:

  • agencje marketingowe,
  • agencje interaktywne,
  • firmy pozycjonerskie (tzw. agencje SEO),
  • agencje reklamowe,
  • wydawnictwa,
  • domy mediowe.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Chcę zlecić napisanie tekstów, jakie materiały mam przygotować?

Odpowiedź: Niekiedy trudność w stworzeniu tekstu nie wynikają z trudności samej tematyki, a z braku niezbędnych informacji. Im więcej materiałów zostanie do nas przesłanych, tym realizacja zlecenia będzie dla nas prostsza, a Klient otrzyma usługę zgodną z jego oczekiwaniami.

Dlatego serdecznie prosimy o przesyłanie np. broszur informacyjnych i innych materiałów reklamowych stworzonych wcześniej przez państwa tekstów, które dają ogólny zarys tego, jak ma wyglądać zlecenie inspiracji np. przykładowych tekstów lub stron WWW, które się Państwu podobają

Jakich tematów podejmuje się Tekstokracja?
Odpowiedź: Uważamy się za ludzi kreatywnych, dlatego nie są nam straszne żadne tematy. 🙂 Dysponujemy siatką copywriterów, a każdy z nich ma własne zainteresowania, szeroką wiedzę na temat świata, jak również doświadczenie, które jest zawsze przydatne, jeżeli brakuje nam weny lub niezbędnych do napisania informacji.
Jaki jest średni czas oczekiwania na teksty?
Odpowiedź: Jeżeli tekst nie przekracza 4 stron A4, zlecenie realizujemy w przeciągu 3-4 dni roboczych, od dnia otrzymania wszystkich materiałów od Klienta. Za dodatkową opłatą, istnieje możliwość złożenia zamówienia na usługi ekspresowe.
Jaki mam wpływ na ostateczny wygląd tekstu?

Odpowiedź: Klient ma wpływ na wygląd tekstu od samego początku, zaczynając od samego zlecenia usługi. Przed zabraniem się do pracy zawsze staramy się dowiedzieć jak najwięcej odnośnie jego oczekiwań i preferencji. Jeżeli ma własne schematy lub wytyczne, są one bezwzględnie brane pod uwagę w procesie twórczym. Oczywiście jeżeli takich sugestii nie ma – służymy naszą wiedzą.

To Klient ma być zadowolony z efektu końcowego, dlatego teksty pisane są w taki sposób, aby uwzględnić jak najwięcej jego uwag.

Tekst mi się nie spodobał, czy muszę za niego płacić?
Odpowiedź: Oczywiście jak każda agencja copywriterska udostępniamy możliwość nanoszenia poprawek, dlatego przesłane do Państwa zlecenie nie musi być ostateczną jego wersją. Klientowi przysługują dwie darmowe poprawki, jeżeli ilość poprawianego tekstu nie zajmuje więcej niż 30% całego tekstu. Jesteśmy zawsze otwarci na Państwa sugestie.
Jak wyglądają formalności odnośnie zlecania i przekazywania zlecenia?
Odpowiedź: Po ustaleniu wszystkich wytycznych, przesyłamy formularz potwierdzający złożenie zamówienia. Następnie wysyłany jest umowa w której znajdują się wszystkie najważniejsze informacje: dane naszej i Państwa firmy/osoby fizycznej, data, jak również szczegóły zlecenia. Owy dokument jest przez nas podpisywany i wysyłany do Klienta, który czyni to samo – składa swój podpis i odsyła pismo. Gdy zlecenie jest już zrealizowane, wysyłana jest faktura, którą Klient opłaca na wskazane konto bankowe.
Czy płacąc za zrealizowane zlecenie, automatycznie przekazywane są mi prawa autorskie?
Odpowiedź: Prawa autorskie są przekazywane poprzez umowę, jednak odnoszą się one jedynie do nośnika na jakim jest składane zamówienie, np. jeżeli teksty są zamawiane na stronę internetową, prawo autorskie tyczy się strony. W przypadku, gdy oprócz tego, nasze teksty będą wykorzystywane na innych nośnikach np. na ulotkach lub billboardach, wtedy konieczne jest podpisanie stosowanej umowy, zawierającej możliwość, umieszczenia tekstów, jak również na innych nośnikach.
Czy przy zleceniach na większe ilości mogę liczyć na rabaty?
Tak, można liczyć na zniżki, w przypadku bardzo dużych ilości. Każdy rabat jest wyliczany indywidualnie.

1.

Przyjęcie zlecenia

Pierwszy kontakt z naszą firmą ma na celu przekazanie Twoich oczekiwań oraz wytycznych odnośnie zlecenia. Na tym etapie uzgadniane są takie szczegóły jak: typ, rodzaj tekstu, jego przeznaczenie, ilość znaków oraz stawka za 1000 znaków ze spacją.

2.

Określenie terminu realizacji

Nasi Klienci wiedzą za co płacą – nie tylko udostępnimy przykłady naszych realizacji, ale również wysyłamy próbny tekst, który jest prezentacją naszych możliwości i techniki pracy. Może to być opis produktu, wstęp do artykułu lub dowolnie wybrana forma, odpowiadająca Klientowi.

3.

Jakość za wszelką cenę

Po przyjęciu zlecenia, tworzone są teksty, zawsze zgodnie z wcześniej uzgodnionymi wytycznymi. Tworząc treści zawsze pamiętamy o ich przeznaczeniu (blog firmowy, ulotka, oferta itp.) jak również o grupie docelowej, do której kierowany jest przekaz.

4.

Faktura VAT

Na koniec najmilsza część dla nas, czyli płatność! Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT  – w przypadku stałej współpracy preferujemy rozliczenie miesięczne. Przy realizacji dużych zleceń, przewidujemy też atrakcyjne rabaty!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zostaw swoje dane i wiadomość za pomocą poniższego formularza. Albo po prostu zadzwoń na nr 792 207 201 lub napisz na biuro@tekstokracja.pl

13 + 4 =

Należymy do:

Co jeszcze musisz wiedzieć?

FAQ