Dobre opisy produktów – czyli jakie?

CO POWINIEN ZAWIERAĆ DOBRY OPIS. GŁÓWNE CECHY I ZASADY!

 

  • nagłówki – intrygujący, przyciągający, uwagę tytuł. Użyj htmla – H1, H2, H3
  • zdjęcie – czytelna grafika, która przyciąga wzrok. Nie zapomnij o tytule i tekście ALT
  • pogrubienie – staraj się wyróżnić najważniejsze słowa. Stosuj teksy zapisane kursywą
  • lead – pierwszy akapit powinien zaciekawić odbiorcę. Nie zanudzaj czytelnika od początku 🙂
  • punktory – tekst nie powinien być „zbity”. Może a nawet powinien być przestrzenny i czytelny
  • opisy są kluczem – podkreślaj najważniejsze cechy produktu z punktu widzenia kupującego. Eksponuj zalety, sugeruj zastosowania.

 

KOPIOWANE OD INNYCH AUTORÓW OPISY PRODUKTÓW UTRUDNIAJĄ POZYCJONOWANIE TWOJEJ STRONY CZY SKLEPU. ROBOTY SIECIOWE Z ŁATWOŚCIĄ WYŁAPUJĄ TEKST, KTÓRY JUŻ GDZIEŚ ISTNIEJE! UNIKALNE, TWOJE OPISY NAPISANE POPRAWNYM JĘZYKIEM WPŁYNĄ NA KONWERSJĘ I WYNIK W WYSZUKIWARKACH!

WYSZUKIWARKI OCZEKUJĄ UNIKALNEJ TREŚCI, KUPUJ ORYGINALNE OPISY PRODUKTÓW.

 

Twój produkt zasługuje na lepszy opis.

Sprzedaż nieodłącznie związana jest z informacją – klient musi otrzymać dokładnie te informacje, które będą mu potrzebne.

Opisy produktów nie mogą odstraszać, zawierać błędów. Opis nie powinien być także skopiowany. Twój produkt to skarb, który należy docenić!

Redagowanie tekstu na stronę internetową czy teksty do sklepu internetowego muszą być najwyższej jakości.

1. Napisz do nas

Wybierz swój produkt, przekaż wszystkie wytyczne i wymagania. Im więcej informacji nam przekażesz, tym lepiej będziemy mogli przygotować opis.

2. Próbny opis

Po otrzymaniu wytycznych, przygotujemy dla Ciebie całkowicie darmowy, próbny opis produktu.

3. Akceptacja i realizacja

Po zaakceptowaniu opisu próbnego przystępujemy do realizacji zlecenia. W zależności od liczby i rodzaju produktów, termin realizacji i cena mogą się znacznie różnić.

 

Porozmawiajmy o Twoim projekcie w naszym biurze lub u Ciebie!