Profesjonalne opisy produktów

Masz już sklep internetowy i z dumą prezentujesz swój asortyment. Wiesz, że to produkty dobrej jakości i warto je kupić, ale… konsumenci tego nie wiedzą. Jak zachęcić ich do zakupów, gdy od oferty oddziela ich szklany ekran monitora? Zadziałają dobre opisy produktów!

opisy produktów

By przyciągnąć klientów do e-sklepu, nie wystarczy „mieć” produkt. Pamiętaj, że osoby odwiedzające Twój sklep internetowy, mogą wykorzystać tylko jeden zmysł – wzrok. Nie mają możliwości dotknięcia produktu, przymierzenia czy przyjrzenia się wszystkim detalom. Ich decyzja zakupowa będzie zależna od tego, co im zaprezentujesz. I jak to zrobisz.

Prosty przepis na: opis produktu doskonały…

… nie istnieje. Każda branża, każdy rodzaj produktu i usługi wymaga indywidualnego podejścia. Inaczej wygląda opis zabawki dla kilkuletniego dziecka, a inaczej wiertarki stołowej i obuwia damskiego. Nie załamuj rąk! Na całe szczęście dobre opisy mają swoje cechy wspólne, z których może powstać szablon opisu produktu.

Jakie wymagania spełniają profesjonalne opisy produktów?

  1. Dostarczają odbiorcom niezbędnej wiedzy na temat produktu.
  2. Rozwiewają wszystkie wątpliwości i odpowiadają na pytania dotyczące produktu.
  3. Z powodzeniem zastępują wizytę w sklepie stacjonarnym.
  4. Wzbudzają w potencjalnym kliencie potrzebę zakupu.
  5. zoptymalizowane pod kątem SEO.

Oprócz tego, należy pamiętać o formatowaniu treści – nagłówkach, wypunktowaniach, wstępie i pogrubieniach. To pozytywnie wpływa na czytelność tekstu. Wygląda na dużo pracy? Zrobimy to za Ciebie!

Co z opisami ze strony producenta?

Najlepiej, niech tam zostaną. Pomijając fakt, że czysto techniczne opisy nie zachęcają do zakupów, kopiowanie treści z innych witryn utrudnia pozycjonowanie e-sklepu i może doprowadzić do zablokowania strony przez wyszukiwarkę. Algorytmy Google z łatwością rozpoznają oryginalną treść i to ją nagradzają wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania.

Oryginalne i atrakcyjne opisy produktów to:

  • wysoka pozycja w rankingu wyszukiwania,
  • nowi klienci, którzy organicznie trafią do Twojego sklepu,
  • sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji.

Zadbaj o unikalne treści – niech Twoja strona zalicza się do najlepszych!

Twój produkt zasługuje na lepszy opis

Kreatywne opisy produktów to nasza specjalność. Na swoim koncie mamy tysiące tekstów, które poprawiły sprzedaż w sklepach internetowych oraz podniosły pozycję stron w wyszukiwarkach. Od branży samochodowej i medycznej, poprzez kwiaciarnie i cukiernie, aż do produktów dla dzieci – nasi copywriterzy to specjaliści, którzy poradzą sobie z każdym tematem.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu treści sprzedażowych, wiemy, jak pisać, by produkty w sklepie internetowym sprzedawały się same. Napisz do nas lub odwiedź nasz sklep, by zamówić profesjonalne opisy produktów.

Dobre opisy produktów – czyli jakie?

CO POWINIEN ZAWIERAĆ DOBRY OPIS. GŁÓWNE CECHY I ZASADY!

  • nagłówki – intrygujący, przyciągający, uwagę tytuł. Użyj htmla – H1, H2, H3
  • zdjęcie – czytelna grafika, która przyciąga wzrok. Nie zapomnij o tytule i tekście ALT
  • pogrubienie – staraj się wyróżnić najważniejsze słowa. Stosuj teksy zapisane kursywą
  • lead – pierwszy akapit powinien zaciekawić odbiorcę. Nie zanudzaj czytelnika od początku 🙂
  • punktory – tekst nie powinien być „zbity”. Może a nawet powinien być przestrzenny i czytelny
  • opisy są kluczem – podkreślaj najważniejsze cechy produktu z punktu widzenia kupującego. Eksponuj zalety, sugeruj zastosowania.

WYSZUKIWARKI OCZEKUJĄ UNIKALNEJ TREŚCI, KUPUJ ORYGINALNE OPISY PRODUKTÓW.

 

Twój produkt zasługuje na lepszy opis.

Sprzedaż nieodłącznie związana jest z informacją – klient musi otrzymać dokładnie te informacje, które będą mu potrzebne.

Opisy produktów nie mogą odstraszać, zawierać błędów. Opis nie powinien być także skopiowany. Twój produkt to skarb, który należy docenić!

Redagowanie tekstu na stronę internetową czy teksty do sklepu internetowego muszą być najwyższej jakości.

1. Napisz do nas

Wybierz swój produkt, przekaż wszystkie wytyczne i wymagania. Im więcej informacji nam przekażesz, tym lepiej będziemy mogli przygotować opis.

2. Próbny opis

Po otrzymaniu wytycznych, przygotujemy dla Ciebie całkowicie darmowy, próbny opis produktu.

3. Akceptacja i realizacja

Po zaakceptowaniu opisu próbnego przystępujemy do realizacji zlecenia. W zależności od liczby i rodzaju produktów, termin realizacji i cena mogą się znacznie różnić.

 

Porozmawiajmy o Twoim projekcie w naszym biurze lub u Ciebie!