Prowadzenie strony internetowej firmy jest dziś dla wielu osób oczywistością. Jednak, wbrew pozorom, nie tak łatwo jest przygotować profesjonalną treść na stronę www. Jak znaleźć dobrego copywritera, który podoła temu zadaniu? Trzeba najpierw określić jakie cechy musi on posiadać. W tym artykule postaramy się więc je wskazać. Damy też kilka wskazówek, dotyczących szukania dobrych copywriterów. 

Jak znaleźć dobrego copywritera – treści na stronę www muszą być skuteczne 

Podczas szukania odpowiedniego kandydata warto wziąć pod uwagę kilka kryteriów, które musi spełniać dobry copywriter. Aby jego teksty były skuteczne i poprawiały miejsce w rankingach wyszukiwarki Google, powinien posiadać określone cechy. Ważne są przede wszystkim: 

  • lekkie pióro (istotne jest to, aby jego teksty nie posiadały błędów i dobrze się je czytało), 
  • umiejętne posługiwanie się zasadami SEO (musi wplatać do tekstu słowa kluczowe w sposób naturalny i śledzić wszelkie zmiany w funkcjonowaniu algorytmów), 
  • terminowość (wpływa na jakość współpracy i jest oczekiwana przez klientów), 
  • wiedza ogólna i ciekawość świata (specjalizacja w danej branży jest ważna, ale jeszcze bardziej liczy się wszechstronność tematyczna. Copywriter nie musi wiedzieć wszystkiego, ale powinien mieć chęć dowiadywania się tego, czego nie wie). 

Jak znaleźć dobrego copywritera – metody 

Jeśli nie wiesz, jak znaleźć dobrego copywritera do treści na stronę www twojej firmy, to nie musisz się martwić. Pomożemy Ci, dając kilka wskazówek. 

  1. Oczywiście najprostszą opcją jest skontaktowanie się z agencją marketingową lub agencją copywriterską taką jak nasza. Mamy sprawdzoną bazę doświadczonych copywriterów, więc z pewnością znajdziemy odpowiednią osobę dla Twojej branży.  
  1. Drugim sposobem może być wykorzystanie tego, na czym m.in. polega praca copywriterów, czyli słów kluczowych. Wpisanie w wyszukiwarkę haseł typu: “dobry copywriter” czy “sprawdzony copywriter” może okazać się skuteczne. Z pewnością pomoże to odnaleźć strony z ich portfolio czy profilami w mediach społecznościowych (np. LinkedIn). Bądźmy szczerzy, jeśli pojawiają się wysoko w rankingach wyszukiwarek, to z pewnością znają się oni na swojej pracy. 
  1. Możesz wykorzystać także grupy na Facebooku. W takich miejscach masz możliwość dodania ogłoszenia i poproszenia o wysłanie referencji lub portfolio. 
  2. Dobrym rozwiązaniem jest też zaproponowanie płatnego tekstu próbnego (nawet krótkiego). Jeśli posiadasz większe zlecenie i zależy Ci na jego profesjonalnym wykonaniu, to jest to idealna metoda na sprawdzenie, który z copywriterów będzie najlepiej czuć się w danej tematyce. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie w naszym biurze lub u Ciebie!